2014. január 25.

Wellness Anya módra :)

Történetem kezdete közel egy évre nyúlik vissza.
Mindig is imádtam hosszas forró fürdőt venni, úgy ahogy a nagy könyvben meg van írva. Habfürdővel, teli kád  vízzel, egy pohár borral, és az elengedhetetlen aktuális könyv olvasásával, néha gyertyákkal. Órákat eltudtam így tölteni. Gyógyír volt ez mindenre, ha a munkahelyemen kiborultam, amikor fáradt voltam, izomlázra, gyomorgörcsre, lazításra, egyszóval minden problémámra. Mikor még nem tudtuk, hogy fiunk megfogant, és igen sokszor fájt a hasam, akkor is ez esett jól. Mentségemre legyen mondva, amint megtudtam, hogy várandós vagyok, abban a pillanatban felhagytam ezzel a kellemes időtöltéssel. Ennek,most januárban egy éve.

Azóta sok víz lefolyt a Dunán. Szülés után sokat aggódtam, a tartásom is sokat romlott, fájt minden porcikám, és centin vágtam vissza azt a hat hetet, ami tiltotta a szexet és a forró fürdőt.
Végre eljött a pillanat. Békának napközben többször is említettem, ha törik, ha szakad Én aznap elmerülök a habokban. Semmi akadálya nem volt, vagyis mégis...
Az a rohadt dugó. Égre, földre kerestem, és sehol. A sírás küszöbén álltam, hiszen oly rég vágytam arra a kikapcsolódásra. Emberem nyugtatgatott, holnap elmegyünk és veszünk egy nyavalyás dugót.
Másnap a hiper-szuper bevásárlóközpontban elsétáltunk a fürdőszoba kellékes részhez. Megcsillant a szemem mikor megláttam a dugót, boldogan raktam a kosárba. Mozdulatomat Béka állította meg, kérdő tekintetemre válaszként mutatott még két másik dugó méretet. A szám görbült lefelé, mikor tudatomban villámként csapott bele a tény, hogy fogalmunk sincs a dugó átmérőjéről.Hatalmas sóhaj hagyta el a számat, talán még egy könnycseppet is elmorzsoltam a szemem sarkában, mikor dugó nélkül mentünk a kasszához. Beletörődtem, hogy ismét csúszik egy napot a forró fürdő projekt.

Otthon Mamának elpanaszoltam a dolgot, és míg a kávémat kortyolgattam drága jó Anyám térült fordult, majd két dugót nyomott a kezembe, azzal a címszóval, hogy valamelyik csak jó lesz. Alig vártam a pillanatot, hogy kipróbáljam őket, és valóban az egyik jó lett. A totális beteljesülés az a pillanat volt, mikor este elmerültem a habokba, s közel egy órán keresztül áztattam magam egy jó könyv társaságában. Esküszöm az élmény felért egy Wellness hétvégével.

Azóta heti rendszerességgel gyakorlom a dolgot, Békának csak elég annyit mondanom: 
Szívem, megyek "welneszelek" egyet! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése