2012. június 18.

Lelibben a fátyol 2. -avagy a melltartók titka.

Gyakorlatilag nincs olyan felnőtt ember a földön, akinek ne lett volna némi köze a címben említett ruhadarabhoz, vagyis a melltartókhoz. A pasik többsége jó esetben a partnerén lévő darab levételével foglalatoskodik, vagy azon elmélkedik -elmélyülten kalandozva a valóság, és az álomvilág keskeny határán - , hogy éppen milyen kaliberű kebel bújhat meg benne.  A nők szimplán - a realitás köves talaján- azon agyalnak, hogy milyen színt, modellt, és méretet szerezzenek be, amit "gyorsan" felkaphatnak magukra. 

Brit tudósok felmérése szerint, egy átlag nőnek hat darab cicifix bújik meg a fehérneműs fiókjában. Mikor ezt meghallottam büszkén húztam ki magam, mert messze átlagon felülinek érezhettem magam. Kb. két tucat  ilyen jellegű alkalmatosságot rejteget a fiókom.

Hogy minek is ennyi? 
Sokan nem is gondolnátok micsoda matekozás folyik, hogy melyik felel meg leginkább az aktuális időtöltéshez, mert hát az igen sok mindentől függ. 

Például attól is, hogy hova megyünk? Dolgozni, sportolni, színházba, randira, étterembe, barátokhoz, esetleg  egy erotikusan túlfűtött esténk lesz, vagy csak otthoni munkálatokat fogunk végezni? 
Milyen ruhát veszünk fel hozzá? Kivágott, vagy magasan záródó, ujjatlant, vagy vállkidobóst, pántosat, vagy nyakba kötözőset, sima pólót, vagy feszülőset, esetleg trikót? 
A szín sem mindegy, hiszen harmonizálni kell vele, néhány extrém helyzet kivételével. Egyáltalán nem idegen a mintás, vagy az anyagában nyomott figurás. 
A formáról is szót kell, hogy ejtsek: sport, vagy merevítős, csak az alul tartó,  push up, vagy még jobban kitömött, kerekebb formát adó, vagy a természetes eredetit megtartó. 
A pántja lehet vastag, vékony, lecsatolhatós, nem lecsatolhatós, pánt nélküli, szilikonos, masnis, vagy strasszokkal díszített variálható.
Persze feledésbe ne merüljön a kapocs hol léte: elől, hátul, vagy egyszerűen belebújós?  
Természetesen az anyaga sem mindegy, hiszen válogathatunk a pamut, szatén, csipke, hálós, alul szatén felül csipke, bidres-bodros, és még csak a felsorolás egy részénél tartok. 
Lehet még önmagában meghatározva hétköznapi, szexis, extrém, szolid, vagy éppen  sejthető, sejtető.

Beszabadulva egy boltba mindezeket számításba kell vennünk. 
Az csak hab a tortán mikor azon elmélkedünk, hogy szettben, vagy szólóban csak melltartót vegyünk? Esetleg más bugyival kombináljuk?


Ezek után drága Uraim, megérthetitek, hogy kissé bonyolultabb művelet ez, mint alsónadrágot venni:) 


A vásárlás után nem árt bizonyos időközönként ellenőrizni az állapotát, hogy létét. A merevítő esetleg nem-e szúrta ki az anyagot, mikor mosáskor elfelejtettük beletenni a mosózsákba, mert akkor úgy járhat mint Én nem is olyan rég. 
Reggel még az említett ruhadarabot ránézésre épséges állapotában találtam, és viszonylag rövid hezitálás után magamra is öltöttem. A kellemetlenség este ért, mikor egy tovább képzésen a kerekasztal urainak pillantásai erősen a dekoltázsomra tapadtak. Még azt sem mondhatom, hogy nagyon kivágott felső lett volna rajtam, ezért gyanakodni kezdtem, mi az oka a pillantások kereszttüzének. Óvatosan pillantottam lefele, és majdnem sokkot kaptam, mikor megláttam a melltartóm merevítőjének diszkréten kikandikáló  félkör alakú fém részét a ruhám alól. Elnézést kértem asztaltársaimtól, felszeget fejjel távoztam a mosdóba, ahol hisztérika módjára próbáltam visszatömködni helyére a zabolátlan merevítőt... 

Szóval kedves barátaim, férfiak, ezeket a sorokat olvasva legyetek oly kedvesek átértékelni ezt a ruhadarabot, illetve elismerésben részesíteni a kiválasztására szánt időt. Hiszen nem mindegy, hogy használója általa milyen bepillantást enged nektek a titkos fehérneműs fiókjának mélységes bugyraiba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése