2012. május 23.

Társkereső valóságshow

A mi generációnk, de leginkább az utánunk következők már a virtuális világban próbálnak helytállni.

Ennek köszönhetően a legtöbben akik a társkeresést nem közvetlen kontaktusban gyakorolják, gyakran a netes párkeresőktől várják a megoldást. Szégyen, nem szégyen Én is használtam. Tény, hogy akadt egy-két érdekes fazon. Volt akit letiltattam, volt akivel találkoztam, és van Béka akivel együtt élek. A mi esetünkben ez jól sült el. Volt aki litániát írt magáról, és várta a szőke herceget/hercegnőt fehér lovon, néhányan letojták mi az alap elvárás, és nem adták fel, kitartóan írogattak. Sokan kerek-perec a szexre utaztak, és nem is csináltak ebből titkot, becsületükre legyen mondva ők legalább nyílt kártyákkal játszottak. Az értelmiségiek keresték a hasonló adottságokkal bíró diplomás társaikat, a cicalányok vígan doromboltak azok felé akik némi egzisztenciával, és sok pénzzel kompenzálták egyéb hiányosságukat. A lehetőségek, és az emberek skálája igen széles volt, lehetett belőle csemegézni rendesen. Ideig-óráig szórakoztató volt.

Mégis amiért szóba hoztam ezt a témát, az az, hogy kezembe került egy újság, ahol elolvastam a társkereső rovatot. Bőven túltett a netes tapasztalataimon. Döbbenten pislogtam, és csóváltam a fejem, nem tudva, hogy sírjak-e vagy nevessek. Mint tudjuk sírva vigad a magyar, így a könnyemet a nevetéstől törölgettem.

Az megfigyelhető, hogy az újságokban bizonyos jeligékre az idősebb korosztály hirdeti önmagát. Csúnya dolog kimosolyogni a másikat, és megértem, hogy Ők a hagyományos társkeresést tartják előnyben, de Én még olyanról nem hallottam, hogy így találtak volna párt maguknak.
Általánosan közkedvelt jeligék, amiből tudhatjuk, hogy még naivan bíznak a sorsban:

"Ahogy megvan írva a nagykönyvben"
"Komoly szándék"
"Napsugár"
"Őszi Rózsa"
"Pünkösdi Rózsa"

Persze vannak kivételek, akik pl., így hirdetik magukat:
"Én egy ronda, dagadt rossz természetű, rosszul főző 59 éves hölgy vagyok...."

Belefutottam több értelmiségi idős úrba, aki hű társat keres egy fiatal csinos hölgyben. Már csak azon csodálkoztam el mikor a jeligeként a pénz beszél kutya ugat helyett a tiszta szerelem volt megadva. A lényeg, hogy a realitás talaján maradjunk:) 

Jómódú osztrák barátaink is várják az arra megfelelő csöppet sem korban hozzáillő párjukat.
Az már meg sem lepett, hogy hongkongi származású felső vezető is is itt próbálkozik.

Ami viszont a pálmát vitte -elnézést, de ezt kénytelen vagyok bemásolni- az a törekvő anyuka aki a fiának igyekszik egy jó partit találni:

".... komoly diplomás....-i tanár fiamnak, társaság hiányában, 
független diplomás lány jelentkezését kérem, 
komoly kapcsolat szándékával. 
Lányos anyukák válaszát várom!"  

Lennék légy a falon, mikor a jó ember hazatérve azzal szembesül, hogy az édesanyja felsorakoztatja előtte a lehetséges ara jelölteket. Én biztos sokkot kapnék.
Végtére ki tudja... erre mondják, hogy nem vagyunk egyformák.

Ezek után mindenki eldöntheti mit is gondol a témáról. Én az idős néniknek, és bácsiknak drukkolok, hogy a hátralévőben meglegyen a kis boldogságuk. 

A többieknek? Biztos meg van valahol a foltjuk, vagy a zsákjuk.


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése