2012. március 4.

A majdnem egészséges táplálkozás, és a "szőkülő" nadrág:)

A  táplálkozás nagyjai megállapították hogy egy felnőtt embernek naponta 5x kell-ene étkeznie...
Én megpróbáltam... kb egy évvel ezelőtt betartani ezt a rendet, de csúnya kudarcba fulladt ez az ötletem. Akkoriban  kitaláltam hogy elmegyek egy fizikai állapotfelmérésre, és egy kivizsgálásra, mert jó ha időnként megtesszük ezt is az egészségünk érdekében. A felmérés után megállapították hogy fantasztikus módon a szervezetem emlékszik a sportra és a terhelésre, (utána három napig Én is, ugyanis olyan izomlázam volt hogy levegőt alig bírtam venni) viszont a táplálkozásom katasztrófa. Tudományosan bebizonyították -feltehetően a Brit tudósok:)-  hogy a délig elfogyasztott kv mennyiségem fordítottan arányos a szükséges napi folyadék bevitelemmel, ezt megkoronáztam a napi kétszeri kajálással, csipegetéssel,  a csoki függőségemmel, és a gyümölcs imádatommal. Teszem  hozzá sajnos nem rendelkezem kákabéllel, már attól is hízom pár kilót ha elsétálok egy cukrászda mellett. Ennek megfelelően a testalkatom:  határozottan van rajta fognivaló:)
A tények ismeretében elkezdtem ismét aktívan sportolni és EGÉSZSÉGESEN napi 5 alkalommal étkezni. Záros határidőn belűl éreztem a hatását is: első 2 hétben fogytam és az állapotomra az ennek megfelelően a boldog volt jellemző.  MAJD  állandó jelleggel éhes voltam, és az elfogyasztott kaja mennyiség is kiborító méreteket öltött. Barátaim csak nevettek rajtam hogy tudok ennyit, és szinte bármit megenni. Ennek örömére hiába formásodtam az edzés mellett mégis akkora lettem mint egy hátasló. A sokkhatás után gyorsan abbahagytam ezirányú tevékenységemet visszatértem a rendszertelen kajáláshoz, a féladagos mennyiségekhez és a régi  imádott nadrágjaimhoz:) A súlyom stagnált a nadrágok mérete megállt a 40-es szinten egészen a közelmúltig a szingliségem utolsó napjáig:)
A "bátor férfit"  kiborítottam a napi szinten megevett fél pogácsákkal,  alma mennyiségekkel, "nem eszemségemmel".Egészen addig míg a közös vacsorák rendszeresek nem lettek, megszerettem a kenyeret és sikeres háziasszonyként szinte minden nap alkotok valami friss étket:) Békám boldog, Én is az vagyok,  csak azon  mosolyog mikor szólok,  ahogy érzem a nadrágom erősen "szőkül" Én meg ismét edzeni fogok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése