2012. március 4.

Én, és a foci.

Először is bemutatnám Nektek rövid kapcsolatomat a focival: ....................................................................................................kb ennyi..  
Na jó  azért a Vb-ket nyomon követem és az utolsó alkalommal már  aktívan drukkoltam a Franciáknak, de ezzel ki is merítettem erre irányuló érdeklődésemet és igényemet egészen tegnapig:)) Ahogy azt Békánál olvashattátok, az összeköltözés küszöbén álltunk, amit tegnap botlás nélkül sikeresen átléptünk. Igaz hogy ma hozzuk be a kis romantikázást mert a tegnapi életünk nem úgy alakult ahogy terveztük, de hát kedvenc könyvem szerint nem is lehetett volna máshogy hisz "Isten rendez, mi eljátsszuk".  Focis szlenggel élve a rájátszás egyáltalán nem lesz ellenünkre:) Visszatérve a történtekre,  este Békám szolidan megjegyezte hogy foci lesz, ugye nem baj ha nézzük?  Jót mosolyogtam magamban mert már időnként előre felhívta a figyelmem hogy hát a foci az foci és az igen fontos neki. Mivel engem nem zavar és hát minőségi játékról beszélünk, nézzük.. és néztük.  Az elején még nem döntöttem el hogy kinek is fogok drukkoloni és mivel "bekem bácsi" nem túl szimpatikus úgy döntöttem, hogy az ellensége javára szorítok.  X idő után előbányásztam francia mezemet  megmutatva, hogy hát Én és a foci ... lelkesen lengetve, magyarázva - megspékelve 1-2 szakzsargonnal-  Békám elől eltakarva a fantasztikus nagyságú 2,5"-os Tv-t mikor berúgták az első gólt. Ezt Mi külön-külön nagy intenzitással, de kicsit máshogy éltünk meg. Béka  örömében kiabált,  Én meg csak néztem és diszkréten összehajtogattam a mezemet és kényelembe helyeztem magam mellette.
Csak tudnám hogy láthatta azt a gólt.. talán valami belső adó, vagy valamai genetikai kód? A továbbiakban megvolt az első közös félidő illetve részemről  a második játékidő aktív átalvása és a plusz infó felfogása, hogy nyáron kezdődik a VB!.
 Gyorsan utánanéztem ennek a 2010-nek hogy még  milyen meglepetéseket tartogat számomra labdarúgást illetően, nehogy  más programot szervezzek:)) Röviden a következő infókkal szolgálhatok a hozzám hasonló kevésbé jártas versenyzőknek:    
Bajnokok Ligája...
2009–2010-es UEFA-bajnokok ligája egyenes kieséses szakasza 2010február 16-án kezdődik, és május 22-én ér véget a madridi Bernabéu Stadionban rendezett döntővel. Az egyenes kieséses szakaszban az a tizenhat csapat vesz részt, amelyek a csoportkör során a saját csoportjuk első két helyének valamelyikén végeznek.
A tornán 52 nemzet csapatai vesznek részt (Liechtenstein nem rendez nemzeti ligát), ami 76 klubcsapatnak felel meg. A 76 csapatot az UEFA-együttható alapján sorolják be a selejtezőkörök valamelyikébe (kivéve 22 csapatot, amelyek egyből a csoportkörbe jutnak). 
és íme a 2010-es VB...
2010-es labdarúgó-világbajnokság a 19. lesz a futball történetében. Ez a sportág legnagyobb nemzetközi tornája, melyet 2010június 11. és július 11. között rendeznek a Dél-afrikai Köztársaságban. Ez az első olyan eset, hogy a világbajnokságot az afrikai kontinensen rendezik, és így Óceánia marad az egyetlen olyan földrész, amely még nem rendezett világbajnokságot.
Afrika a FIFA rotációs rendszerének köszönhetően kapta meg a torna rendezésének jogát, melynek értelmében a FIFA kijelölt egy kontinenst, mely megrendezheti a viadalt. Öt afrikai ország jelezte, hogy megrendezné a világbajnokságot:
Miután a FIFA végrehajtó bizottsága úgy döntött, hogy ebben az esetben nem járul hozzá, hogy két ország rendezze a tornát, Tunézia visszalépett. Ezután a bizottság Líbia egyedül beadott pályázatát nem fogadta el.
A szavazás után a végeredményt Sepp Blatter, a FIFA elnöke jelentette be, 2004május 15-énZürich-ben. A Dél-afrikai Köztársaság pályázata már az első fordulóban megkapta a szavazatok több mint 50%-át, és ezzel elnyerte a 2010-es labdarúgó-világbajnokság rendezési jogát.[1]
Az eredmény:
Pénzjutalom
A világbajnokság 32 résztvevője között mindösszesen 420 millió dollárt osztanak szét, 61%-kal többet, mint 2006-ban. Minden résztvevő 1 millió dollárt kap felkészülési költségként. A világbajnokság csoportköre után kiesők egyenként 8 millió dollárt kapnak. Az egyenes kiesés szakaszban körönként a következők szerint alakulnak a jutalmak:
Emellett a Nemzetközi Labdarúgó-szövetség (FIFA) 40 millió dollárt különített el a játékosok klubcsapatai részére. Minden klubcsapat 1600 dollárt kap labdarúgónként és mérkőzésenként, melynek labdarúgója szerepel a világbajnokságon
ezek után azt hiszem hogy nem is Brit tudós, hanem focista szeretnék lenni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése