2012. március 4.

Hat nap, hét éjszaka.

Ahogy a bemutatkozásnál írtam, másik oldalról menekítem át a régi bejegyzéseim egy részét. a következő kis szösszenet 2010.06.02-én vált publikussá. 

Hat nap, hét éjszaka...

kb ennyi meg egy kicsi van még  hátra a sokak által várva várt foci VB-ig. Nem szeretem túlságosan a focit, mégis az 
ilyen igényességű labdarúgást időnként nyomon követem. Ez az a kategória ahol nincs helye a vandalizmusnak, a nációk éles megoszlásának, és a szemétkedésnek. Valahogy ez az év mégsem azt a várakozást hozta ki belőlem mint amire számítottam. Várni várom a döntőt, de leginkább  az utolsó sípszót...:)  


Béka hetek óta készíti  fel a lelkemet arra hogy a foci az foci és a VB az mindennek a koronája.  Persze jó adag vérszívást is tartalmaznak a kis üzenetek, és humor bonbonjai de erre már csak akkor jövök rá mikor rázkódik a visszatartott nevetéstől. Kimondottan jól szórakozik ilyenkor, mert látja tekintetemben azt a fajta révedést mikor is lejátszódik szemem előtt a ránk váró VB  közel 5 hete. Véleménye szerint nagyon jó lesz nekem is, hiszen ez idő alatt teljesen kibontakozhatok, és megvalósíthatom Önmagam. 

A Tv-k már lecsavarozva, az egyetlen távírányító kézközelben, elemek kicserélve benne, és íratlan megegyezésünk alapján nem fogom szabotálni azon tevékenységét miszerint élvezi a foci VB-t. Ígéretem szerint nem fogom eldugni a távírányítót, kidobni a tv-t az ablakon, lekapcsolni a villanyórát, áthangolni a tv-t, és a 11esek előtti pillanatokban másról elkezdeni sztorizni. Vagyis megszüntetek minden olyan tevékenységet, amely a tv készülékben rongálást, anyagi kárt vonna maga után, vagy annak részleges vagy teljes megsemmisítésére vonatkozna...:) 

Tétova gondolataim akkor kezdődtek mikor hallottam a rádióban, hogy Férfiak mire képesek a kedvenc csapatuk győzelme érdekében. Van aki kiveszi az éves szabadságát a rangadó végéig, vagy akár lemondana ez idő alatt a szexről (ne feledjétek közel 5 hétről van szó). Mások képesek lennének elhagyni az otthonukat érte, míg a legelveteműltebbek akér a párjukat is bedobnák a közösbe, és/ vagy  családjukat-párjukat is elhagynák ha a dobogó legfelső fokán láthatnák kedvenceiket... A legutolsót erős túlzásnak tartom, de hát a közvélemény kutatása szerint nem riadnak el ilyen vad tettektől sem..  biztos a Brit tudósok is bebizonyították:) 

Óvatosan puhatolóztam Békámnál nála mi is a helyzet, és esetenként erősen helyeselt.
Mikor kezdtem kiborulni és csendben magamba zuhanni akkor robbant ki belőle a nevetés, hogy igen sokat számít a foci, de azért hanyagolni még véletlen sem fog csak több lesz a szabadidőm. Végtében is minden csak nézőpont kérdése... 
A reklámok is a Pasikkal vannak. Nagyságrendileg minden harmadik reklám már a VB-ről szól. Mi megfejtettük ennek okát is. Lényege, hogy a Nők tudatáig valóban eljusson ennek fontossága és még véletlen se az utolsó pillanatban eszméljenek rá arra,  hogy ezen időszakra tervezzenek: nyaralást, kirándulást, összejöveteleket, és minden hasonló tevékenység ami  a szabadban, és nem Tv, projektor vagy egyéb kivetítővel és Tv csatornával ellátott helyen történik, illetve elég időt enged arra hogy előre kipuffogják magukat.
 Határozott elképzelésem szerint a  mai nappal úgy döntöttem, hogy nem lövök öngólt így nem nehezítem meg tovább emberem sorsát, élvezze a foci vb-t  hisz szereti. Időnként ha  kedvem lesz,  felveszem a francia mezemet és jól kidrukkerkedem magam mellette.  Majd  5 hét múlva megújulva, önmagamat kiteljesítve,túl minden szépészeti beavatkozáson (fodrászat, manikűr, pedikűr, masszázs, iszappakolás, szauna, szolárium és még mit tudom Én mit találok ki addig) kiegyensúlyozottan, mosolyogva olyan messzire fogom egy lendülettel elhajítani a távírányítót amennyire csak képes leszek rá, úgy hogy a következő EB-ig meg sem találjuk...:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése