2012. március 4.

Fekete-fehér, igen-nem

Békát két jól sikerült mondattal kiborítottam :)
Mégis ennek köszönhetően rájöttem milyen fantasztikus diplomáciai érzékkel rendelkezem. Valójában nem volt vészes, nevetett rajta, és a szemét forgatta, de  az mindent elárult a gondolatait illetően. Már említette 1-2 alkalommal, hogy nem mindig érti elsőre az összefüggéseimet, és az agytekervényeimet. Ezidáig  mégsem okozott neki nehézséget összerakni a mondanivalóm lényegét, de most taroltam.

Valamelyik este néztük a tv-t, amiben arról volt szó hogy az emberek nem elégedettek a testükkel.. Kisit később megkérdezte:
- Te elégedett vagy a testeddel?
- Nem feltétlen...
A választ komolyan is gondoltam, hiszen lehetne jobb is vagy akár rosszabb a helyzet, mégis sikerült egy egyszerű igennel vagy nemmel válaszolós kérdésre a nem várt választ adni.
--------
Ma reggel szemét egy időjárásra ébredtünk. A sötétítőt elhúzva láttam az esőcseppeket az ablakon, de nem tudtam még a csipától megállapítani hogy esik-e még vagy sem. Béka kérdésére a válasz:
- Esik az eső?
- Lehetséges.
Ezek után úgy gondolom, hogy mi nem nagyon fogunk fekete-fehér-igen-nem kérdezz felelekkel szórakozni, mert megy ez anélkül is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése