2012. március 13.

Asszociáció

Tegnap este fotóztam, Békám hősiesen jött velem. Hazafelé láttam meg az "alkotást", amiről nekem egyből az esti megvilágítás miatt, a Gyűrűk ura trilógiából  jól ismert Mordor szeme jutott az eszembe. Megörültem milyen szemfüles is és asszociatív vagyok, hisz tudom, hogy ez az egyik  kedvenc  filmje. Gondoltam kedveskedek neki vele, és már lelkesen kérdeztem is.

- Nézd Békám! Mi jut erről eszedbe?
Nézte, nézte, majd rávágta.
- Egy pin@.

Kellett egy kis idő míg feldolgoztam a választ. Közöltem vele, hogy konkrétan Én nem erre gondoltam, de ezzel a lendülettel meg is értettem, a férfi-női gondolkodás alapvető különbségeit, amit évszázadok óta tanulmányoznak, és próbálnak megértetni:
Miszerint a Férfiak egyszerűen a szexre gondolnak, mi Nők meg mindent túlbonyolítunk:)
Az ominózus objektum, lehet rajta mosolyogni (nem saját kép):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése