2012. október 2.

Amikor a fagyi visszanyal...

Szokták mondani, hogy amit adsz az életben azt kapod vissza. Ezúton szeretném megerősíteni, hogy ez bizony így van. Az élet igazolta is. Békánál olvashattátok miképpen igyekeztem egészséget biztosítani neki megfázásának ideje alatt. Igen, igaz a coldrex, az aspirin c, és a gőzölés, a dacoskodás, a mondat miszerint "de igen szükséged van rá". Egyszóval minden valós. Azzal az eggyel nem számoltam, hogy a történtekkel párhuzamosan Én is lebetegszem. Fej és a torok fáj, orr bedugulva, szem könnyes, a hangom olyan mintha egész éjjel tivornyáztam volna, a köhögésem kutya ugatásban végződik. Ennek köszönhetően az irodában felhívták b. figyelmemet, hogy gyorsan húzzak haza mielőtt karanténba helyeznék az épületet. Gyenge erőlködésem, miszerint jól vagyok semmit sem ért. Köszönet nekik, hogy nem engedtek a huszonegyből, ahogy hazaértem ágynak is dőltem. Aztán megérkezett Béka. Már láttam a fején az eltökéltséget, hogy ő hozzám hasonlóan bizony gyógyítani fog. Mivel az előző héten feléltük a legálisan beszerezhető gyógyhatású készítményeinket így szépen kéz a kézben elsétáltunk a patikáig. Útközben beszélgettünk:
- Békám elég ha veszünk aspirin c-t
- Coldrex sincs otthon azt is veszünk.
- Nem akarok Coldrexet. Borzasztó íze van, ég tőle a pocakom.
- Pedig inni fogod!
- Ne máááááááááár!
-De!

Így léptünk be a patikába. Próbáltam még egy könyörgő pillantást vetni rá, hátha meggondolta magát. Trükkösen csak az egyik tételt kértem ki talán nem figyel megúszom, de résen volt. Tudtam itt már nincs menekvés. Otthon belém diktálta az enyhülést hozó forró italt, amit szívből utálok. Továbbá biztosított arról, hogy pontosan végig csinálom azt a herce-hurcát amit vele tettem, persze mindezt természetesen, csak és kizárólag a gyógyulásom érdekében, és egy levegővel hozzátette még azoknak az alternatív gyógymódoknak a listáját, amire rábeszéltem betegsége ideje alatt. Itt éreztem némi elégtételt kicsengeni hangjából, amibe ha belegondolok teljesen jogos.

Így állunk most, tiszta taknyosan, forró italosan, várva a folytatást.
Azt hiszem erre szokták mondani: L....l, mert megérdemlem:)

  

3 megjegyzés:

  1. Neked is azt mondom mint Lancelotnak. Pálinka! Kiűzi a betegséget! Vagy nem, de legalább jólesik.
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Már jobb a helyzet, csak a hangom nem javul.

    VálaszTörlés
  3. Remélem teljesen helyrejöttél...Mi ugyanezt játszuk minden egyes alkalommal: ember utoljára péntek délután esett ágynak, nekem meg hétfőn kezdett el fájni a torkom...Én kamillateával és hagymateával is "támadok", ha beteg, ellenben a saját meghűlésemet igyekszem egy darab mentolos mebucainnal lerendezni...:) és ilyenor szokott jönni a bosszú...:)

    VálaszTörlés