2012. március 10.

Gyerek egy percre.

Gyerek lettem egy percre, és nagyon élveztem.
Úgy volt, hogy ma nagyon későn értem haza, a következő héten szabadságon leszek, és igyekeztem mindent elintézve magam mögött hagyni. Az órákkal együtt sikerült is. Unokaöcséim Pesten töltenek egy hetet. Hazaértemkor meglátogattam őket, visszafelé sétálva megtaláltam egyikük rollerjét. Azonnal tudtam hogy mit kell tennem:) Magassarkú papucs lerúgva, először csak az egyiket, hogy ne egyből az első méteren  pereceljek el... majd a ház  sarkánál ledobtam a másikat is.A súlyadós csekket zsebre vágtam és már igaz kicsit instabilan de  robogtam is  a kapu felé. A második kör után már biztosabban róttam a métereket, még a kistáskámat is letettem a  biztosabb siker érdekében..  Éreztem a szellőt az arcomon, és csak mosolyogtam saját magamon.
A következő percben már észhez tértem, újra felnőttem lettem... a rollert letettem, cipőimet kistáskámat  összeszedtem, csekk újra a kézben, és határozott mozdulattal, fejfelszegve hazamentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése