2013. április 28.

Álmok, tervek, ahogy jó lenne.

Bizonyára mindenki eljátszott a gondolattal, mi lenne ha álmunk valóra válna. Itt most nem az anyagi úton megszerezhető dolgokra gondolok, hanem olyan dédelgetett álmunkra amit talán legutóbb, -még mielőtt beszippantott volna a társadalom mókuskereke- gyermekkorunkban dédelgettünk. 

Ovis korunkban volt aki tűzoltó, vagy katona, cowboy esetleg kislányként királylány, balett táncos, énekesnő, esetleg állatorvos szeretett volna lenni. Aztán szépen elmúlnak az álmok, vagy más elképzelés lesz úrrá rajtunk. Persze ez a szerint is változik, hogy iskolás korunkban a pályatanácsadó mit javasol, vagy a szüleink mit szeretnének, illetve, hogy jegyeink milyen jövőt engednek. Aztán pillanatok alatt bekebelez a valóság és már csak azért tanulunk, hogy jó munkahelyünk, és még kedvezőbb életünk legyen.

Előfordulhat, hogy felnőtt fejjel kezdünk el vágyni egy régen dédelgetett álmunk után. Szerintem hazudik akik azt állítja, hogy neki nincs ilyen. Tegyétek nyugodtan a szívetekre a kezeteket és gondolkodjatok el azon, hogy a rohanó világban mi is az ami örömet jelenthetne. Ha van rá még mód és lehetőség, akkor próbáljatok rá egy kis időt szentelni, hátha újra megmosolyogtat és újabb perspektívákat nyithat számotokra.

Nekem is van egy vágyam, amiért évek óta odavagyok. ez nem más mint a tánc. Imádom. Órákig tudnám nézni ahogy a táncosok kifejezik érzéseiket, ahogy használják testüket. Lágy mozdulatok keverednek a bennük rejlő erővel. Egyszerűen fantasztikus amit művelnek. Mivel jómagam genetikailag alkalmatlan felépítéssel rendelkezem, így ez irányú  érdeklődésem hobbi maradt. Kurta lábaimnak, zömök, széles testalkatomnak köszönhetően esélytelen, hogy valaha is táncos legyek. Próbálkoztam vele, de nem ámítom magam, van önértékelésem. A kisördög nem hagyott nyugodni, valahogy kapcsolatot kell teremtenem a tánc szerelmeseivel. Ha magaménak nem tudhatom, megmutatom másoknak. Idei nagy tervem, hogy fotóim által mutatom meg a tánc világát. Mindegy, hogy szalon, balett, klasszikus, vagy kortárs a lényeg, hogy a mozgás szépségét valahogy megmutathassam. Szóval kedves ismerőseim, barátaim, akinek van hasonló irányú érdeklődése ismeretsége, az kérem szóljon nekem, hogy összehozhassunk egy jó kis fotós sorozatot, amivel Nektek is bemutathatom, hogy miért is imádom a táncot.

A fotó saját készítésű

5 megjegyzés:

  1. Szia! Táncosokat sajnos nem ismerek, és kétballábas is vagyok :( Viszont szeretnélek egy más jellegű aprósággal meglepni, nézz be a blogomba, ott vár rád :)

    VálaszTörlés
  2. Én táncoltam:)igaz én pocitáncos(Hastáncos) voltam..vagyok..ha újra visszaalakulok a megfelelő méretre akkor majd megkérdezlek, hogy lefotóznál-e?:))

    VálaszTörlés
  3. Panel anyu, szólj mikor jön el a pillanat és fotózunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké:) remélem még nyugdíj előtt eljön a pillanat:))

      Törlés
    2. Panel anyu, szólj, hogy mikor. Maximum viszek állványt, hogy ne remegjen a kezem :)))

      Törlés